Detailed OOTD + motivation 4 school

Hey, guys!

// Dansk

Håber at i alle sammen har det godt, jeg selv svømmer lidt ude på det dybe, men det er nu mere grundet min ikke eksisterende motivation for gymnasiet lige pt. Dette skal dog ikke betyde, at jeg ikke også er pænt glad for tiden. For det er jeg! Men for en god ordens skyld, og for at prøve at for mig selv lidt mere motiveret, vil jeg nævne nogle ting jeg er glade for / glæder mig til!

  1. Jeg har juleferie om 31 dage
  2. jeg har fundet ud af hvilke noveller jeg skal analyserer i SRP
  3. Jeg har fødselsdag om 2 dage
  4. Jeg skal ind og hører Pizzagang sammen med nogle piger fra folkeskolen 
  5. Jeg skal nok være sammen med nogle fra min udveksling i juleferien 
  6. Jeg er for første gang hjemme i juleferien / holder jul i mit eget hus
  7. I januar kommer min ynglings fine på besøg
Hvilke ting holder dig motiveret for tiden?


// English 

I hope that all of you are good! I'm a bit stressed and demotivated when it comes to school but I'm still very happy about a lot of things in my life so I thought I would make a list of things. The things on the list are stuff I'm happy about or looking forward to!

  1.  I have Christmas break in 31 days
  2. I know what short stories I want to analyze in my big finals project 
  3. My birthday is in 2 days
  4. I'm going to a concert with some of my oldest friends (I'm so excited) 
  5. I might be hanging out with some of the people from my exchange later next month 
  6. I'm celebrating Christmas at home for the first time in my life 
  7. My favorite person from Finland is visiting me in January 
What things are motivating you at the moment?




I'm wearing a big oversized knit jumper, gold neckless and a lace turtleneck. // Jeg har en stor oversized strik på samt en lace turtleneck og en guld halskæde. 

Have a good evening ! // Hav' en god aften! 

Kommentarer