look alike - worth it or not? #2

Hey, Guys !
I made a blog post a little while back about this Acne sweater (here). In this blog post I talk about whether or not one should buy an look alike or the "real" deal.
This time, I just want to show you another item that is a look alike. It is these Valentino open sneakers. (The ones on the top of the college) that coast about 470 € which is a lot a lot!! (says the girl that wants a pair of Chanel sneakers.. ups)
But when I was surfing around the interweb I found these (the bottom ones) on Topshop's web shop for only 24 £ ?!

Personally, I like the Valentino ones more because I find the detailing more beautiful! + I like the less in your face gold color than the one from Topshop.

What do you think? Which of the sneakers do you find most beautiful? / which one would you buy?

//

Hej Gutter!
Jeg lavede et indlæg omkring denne Acne sweater, for et stykke tid siden (læs her). Hvor det handlede om, om det er det værd, at købe en eller anden dyr ting, når der er så mange butikker der laver efterligninger. kommer fx. også ind på sprøgsmål man kan stille sig selv, i forhold til om man skal købe den billige eller dyre. 
Det vil jeg ikke komme ind på denne gang, men jeg vil bare gerne vise jeg endnu et påklædnigns stykke, hvor samme tanker igen begyndt at rører på sig.

Det er disse Valentino open sneakers (de øverste i collagen) som koster 470 € fra Valentinos egen hjemmeside (Her) hvilket svare til 3.500 kr rundt regnet. hvilket er sindsygt mange penge for et par sko. (Siger jeg og øsnker mig et par Chanel sneakers... ak ja) 
Men da jeg så surfede rundt på nette for et par dage siden fandt jeg disse (de nederste i collagen) fra topshop (her) til sølle 24 £  hvilket svarer til 234 kr. 

Personligt kan jeg bedst lide Valentino sneakersne, grundet der er flere detaljer +  Jeg kan bedre lide den lidt mere nedtonede guld farve end den meget pang guldfarve som der er på Topshop's sneaker. 

Hvad tænker I og hvilken en af dem synes i er pænest/ hvilken en af dem kunne i finde på at købe?

Kommentarer