Morgenmadsvafler - Vaffelopskrifter #1

Hej dejlige mennesker der ude!
Dagens emne er morgenmadsvafler - Det bedste jeg ved! Faktisk er vafler noget af det bedste jeg ved, så jeg afprøvede nogle forskellige vaffelopskrifter, i løbet af en weekend for ikke så længe siden. Nu vil jeg dele med jer den første opskrift som bestod af følgende ingredienser:
  • 2 bananer
  • 250 gr havregryn 
  • 9 dl mælk
  • 3 æg
  • revet skal af en økologisk citron
  • 1 1/2 tsk vanillepulver
  • 1 1/2 tsk stødt kanel
Disse ingredienser er nok til omkring 12 vafler. Jeg benyttede mig af denne nedenstående opskrift som jeg fandt på Maya Lützhøft blog: http://mayadroem.dk/2015/12/15/15-december-skoenne-morgenmads-vafler/

Men det var nogle virkelig nemme vafler at lave og de smagte virkelig fantastisk! Jeg kunne dog godt finde på også at putte blåbær i (men nok først til foråret /sommer øv øv). 






Kommentarer