Birthday Make-up

 Hej, Derude !
I dag vil jeg vise jer det makeup look, jeg havde på til min familie fødselsdag i søndags. Det er et let men stadig pænt look. I kan se det færdige look lige nedenunder og hvis du bliver ved med at scrolled kommer alle produkterne jeg har brugt. Produkterne er ikke i den rækkefølge jeg brugte dem - De er bare opremset i indlæget.

//

Hey, Everybody
I today I want to show you the makeup look I wore to my family birthday party last Sunday. It is a very light but still pretty look.You can see the finished look just down below and the products I used will show up if you keep scrolling. The products are in nu particular order.






Busted Knuckle hand Balm som jeg bruger som læbepomade, den er helt fantastisk god! Du kan købe den her X 
// 
Busted Knuckle hand Balm but I use it as lip balm and it is sooo amazing ! You can buy it here X


Avéne ansigstscream, du kan købe den her X 
//
Avéne facecream - You can buy it here X


Mac studio fix fluid SPF 15 foundation i farven NW13- Du can købe den her X
// 
 Mac studio fix fluid SPF 15 foundation in the color NW13  - You can buy it here


Blusher fra Kicks i farven Must have. Du kan købe den her X
//
Blusher from Kicks in the color Must have. You can buy it here X


Beautycycle's pressed powder i farven light 30. Jeg kan desværre ikke finde den nogle steder på nettet :(
//
Beautycycle's pressed powder in the color light 30. I sadly can't find it anywhere online :(


Max Factor Masterpiece Mascara High Volume & Definition Max Black. Du kan købe den her X
//
Max Factor Masterpiece Mascara High Volume & Definition Max Black. You can buy it here  X


Technic lipliner pencil. Jeg ved desværre ikke hvilken farve det er eller hvor du kan købe den :(
//
Technic lipliner pencil. I sadly don't know the color or where to buy it :( 


Technic øjenskygge palette - Jeg brugte den lyseste af farverne, den er et par toner mørkere end min hudfarve. Jeg ved desværre ikke hvad paletten hedder. :( 
//
Technic eyeshadow palette - I used the lightest which is just a few shades darker than my skin tone. I don't know what the palette is called. :(


Jeg bruger denne palette til highlighting og contouring. Jeg bruger den første fra venstre som highlighter og nummer fire fra vesntre som contourfarve. Du kan købe den her X
//
I use this palette for highlighting and contouring. I use the first of the colors from left as my highlighter and number 4 from left as my cotour color. You can buy it here X


I paletten oven over brugte jeg sølv øjenskyggen helt ude til højre. Du kan købe paletten her X.
//
On the palette above I just used the color to the far right - it is a beautiful silver color. You can buy the palette here X

Håber i har en forsat god aften! // Hope you continue having a great evening!

Kommentarer