Loppe ladies - Mine fund !

Hej der ude, håber i har haft en dejlig weekend !
Det har jeg i hvertflad - den har været fyldt med en masse dejlige mennesker, samt en masse afslap og hygge. I dag var jeg fx. til Loppe Ladies event, hvilket er event hvor nogle danske blogger gik sammen, for at sælge deres tøj. Virkelig fedt koncept hvis jeg selv skal sige det ;)
Jeg købte en Mads Nørregaard bluse af Frede - som jeg vil vise jer i et senere blogpost. Jeg fandt og et par Naked x Reebok Instapumo fury i farverne white, lunar pink og black, som jeg købte af Dsesireé. De kan stadig fås på Naked's hjemmeside her. Det er et par sneakers jeg har haft øjnene på i rigtig rigtig (rigtig) lang tid! Så er så glad for at jeg fandt dem, også til den gode pris af 500 kroner!! især når de aldrig har været brugt!

Men forsat god aften til jer alle!












Kommentarer