Frenzy magzine - release party!

Hey, dejlige sommer menensker!
Min læseferie går fremad på den gode måde ! (dog har jeg holdt en pause for, at skrive dette indlæg.. ups) Men der kommer nok ikke andre end dette indlæg, før jeg er færdig - but who knows. Men lige meget hvad vil der være en ny video ude på søndag, på min Youtube kanal

I lørdags var jeg til Frenzy magazines release party. Og hvis du ikke ved hvad det er, har Frenzy været en hjemmeside som har skrevet om mode, musik, makeup og mad. (læs her) Det seje er bare, at teamet bag Frenzy alle er unge mennesker. Så Frenzy er til unge af unge. 
Til selve eventet var der sindsygt mange seje mennesker - Youtubers, artister, kendte instagrammers og generalt bare en masse indflydsrige unge mennesker. Der var selvfølgelig også "normale" mennekser lige som mig og mine 3 veninder, som jeg var der inde med - Christine, Isabella og Josefine

Eventet forgik på Generator Hostel. Jeg kendte ikke til stedet før eventet, men det var et rigtigt fedt sted, med tagterrasse og et mega fedt  stort og åbnet lokale. 
Der var 4 artister som opstrådte i løbet af aftenen, Ivan Martinez, Ericka Jane, Katie Keller og HOOHA. Vi hørt desværre kun de 2 sidst, men de var også rigtigt gode!. 

Selve Magazinet læste jeg dagen efter, til en kop tea hjemme hos min oldefar. Jeg blev helt blæst væk af hvor godt og hvor meget arbjede der er blevet lagt i blandet! Hver eneste side var smuk og gennemtænkt + billederne var så aesthetically pleasing. 
Der var især en artikkel, jeg var helt vild med: "Kopi - Den nye original" den handlede om orginalitet og det at "stjæle" designs fra brands - Virkelig spændende. 

Man kan købe Magazinet på deres webshop lige her, til 60 kr inkl. fragt! 








 (Billederne: source)

Hvad tænker du om Frenzy magazinet? Skal du have det? + Var du også med til release festen? 

Kommentarer