I need this in my life but it is just a jacket....

Hello, beautiful peps of the interweb!
I just wanted to talk about wanting to spend money on thing you don't actually need for example I have been looking at jackets a lot recently (for some reason) and I stumbled upon this (see picture) jacket from The north face x Supreme on eBay and I just had this urge to buy it ? and it was 2000 DKK ?! wtf I just have to ask myself. 
And to the people worrying no I haven't bought it ! But I just don't understand why I have even considered buying this jacket when I have 7 jackets at home? and as we have concluded before on my blog - I don't have the answers just the questions (most of the time). 

But I do have a conclusion to my question. I know I get the urge to buy weird shit I don't need so I have made the rule that you have to wait at least a day before you buy something if it cost more / around 500 DKK. 

//

Hejsa smukke mennesker på interwebbet !
Jeg vil gerne tale om det, at bruge penge på ting man faktisk ikke har brug for, fx har jeg haft kigget rigtigt meget på jakker (af en eller anden grund) og så så jeg denne jakke (se billed) fra The north face x Supreme. Jeg fandt den på eBay og jeg fik bare en overvældende lyst til at købe den? selvom at den kostede 2000 kr, ?! og jeg spurgte bare mig selv "wtf tænker du"?
Og til jer der er ved at springe ud af sædet, nej jeg har ikke købt den! Men det der undre mig mest, er hvorfor jeg overhovedet overvejede, at købe den når jeg har 7 jakker hægende i skabet? Og som vi har konkluderet mange gange før på bloggen så har jeg ikke svaret til mine egne sprøgsmål. 

Men alligevel har jeg en konklusion til mit spørgsmål  og det er at når jeg/ man får denne lyst til at købe noget der koster mere end 500 kr skal man lige vente en dag eller to for at se om man har samme lyst og det giver et par dage til at tænke over om det virkelig er det værd! 


What do you guys think? // Hvad tænker i? 

Kommentarer