introducing Jordan

Hello beautiful people of the interweb!
This is hopefully the last haul you will see until summer cause this girl needs to save her money for the summer vc. But don't get all sad because I will post a lot of outfit post now that the weather in Denmark is getting so much better! #yads
So the shoes I want to show you are my new Air Jordan 6 Retro Low Grey and Purple. And they are beautiful like I love them soooo damn much!. I think they are number 2 on my list of fave shoes I own.

//

Hey smukke mennekser !
Det her er forhåbenligt det sidste haul post I et stykke tid, da jeg har brug for at spare på mine penge grundet alt det jeg skal i sommerfeiren! Men der er ingen grund til at blive kede af det, da jeg i stedet vil poste en masse outfits, nu da vejret er blevet nogenlunde her I Danmark! #yads
Skoene jeg vil vise jer er mine nye Air Jordan 6 Retro Low Grey and Purple. Og de er de smukkeste sko og jeg eller dem allerede sindsygt meget. I tror de er nummer 2 på listen over mine ynglings sko jeg ejer.






Have a nice day! // Have en god dag !

Kommentarer