Shadowhunters, så vi mødes igen

Hey guys!
Jeg har lige et behov for at snakke om Shadowhunters (Tv serie). Jeg har et lille flip i øjeblikket, med alle Cassandra clares bøger og alt der er lavet derudover.
Jeg var volder boller oppe at køre, da Shadowhunters kom ud på netflix. I kan læse mine blogpost om skuespillerne her og her. Jeg nåede også at lave en lille mærkelig kladde, omkring min holdning til serie tilbage i januar, men den er ikke noget vildt, vi egentlig behøver at tale om. 

Hvis vis du ingen anelse harm om hvad jeg skriver om, er det i bund og grund en min en af mine ynglings bogserier, der for omkring et år siden blev "udgivet" som TV serie. Du kan læse om serie her og bogserien her

Tilbage til serien. Jeg så  den aldrig helt færdig, jeg mangler til dagsdato 1,5 halvt afsnit.... Men så tænkte jeg ved mig selv, at faktisk gerne vil se det sidste 1,5 afsnit nu. Ikke lige nu nu men sådan inde for den nærmeste fremtiden, eller snare inden januar hvor sæson 2 kommer ud. 
For jeg vil rigtigt gerne følge med i den, jeg vil rigtigt gerne kunne lide den. So far er den okay, men ikke fuldstændig WOW. Men elsker universet som serien og bøgerne foregår i, så vil som sagt, bare rigtigt godt kunne lide den! Samt jeg tror på second chances såååå ja. 

Har i set den ? Eller hvilke serier vil i gerne igang med, nu her i de mørke vinter måneder? 



god aften til alle jer fra mig! x 

Kommentarer