6 livsforsæt - lidt dybt men ikke meget

Hej smukke mennesker!
Jeg er en stor believer omkring, at man kan ændre sit liv hver eneste øjeblik man ønsker. Så istedet for at vente til nytårs aften, vil jeg give jer 6 forsæt, som jeg lige nu i dette øjeblik gerne vil arbejde på! Faktisk lavede jeg et blogpost sidste år som minder om dette - se her. Det var dog lidt anderledes, det omhandle 8 ting jeg ville nå før 2016. Plus jeg lavede faktisk en update på blogpostet her. Forsættene i dette blogpost er mere generelle, end ting jeg lige akkurat vil nå før 2017.
Her er mine 6 forsæt:

1. Elske hver eneste stykke tøj i min garderobe 
2. Poste på bloggen og  youtube regelmæssigt 
3. Se midst en film i biffen om måneden 
4. Acceptere at jeg gør mit bedste både med hensyn til skole og fritid 
5. Give mig selv til til at slappe af
6. Løbe nogle ture 

Har i nogle forsæt eller hvad er jeres mening til forsæt? 




Kommentarer