Bøger der skal købes

Hey!
Jeg har skumle planer om at købe 5 bøger over den næste måned. Det er ikke bare hvilke som hest bøger, nej det er længe ventede bøger (i hvert fald af mig)!
Det er Bloom af Estee Lalonde. Estee er youtuber og en af mine ynglings, så glæder mig ekstremt til at læse hendes værk. Du kan finde hendes kanal her.
Den næste er anden og sidste bog i serien Six of crows og det er Crooked kigndom. Bøgerne er skrevet af den virkelig dygtige Leigh Bardugo. Den først bog i serien tog mig med storm! Du kan læse mit review af den første her.
Den næste er Empire of Storms af Sarah J. Maas, hvilket er bog nummer 5 i serien Throne of glass. Det er en af mine virkelig ynglings serier, så er så mega spændt på, hvad der kommer til at ske i denne! Sarah J. Maas er også en vanvittig dygtig forfatter elsker alle hendes bøger!
En anden bog jeg også gerne vil købe er SMART af Frederikke Toftsø og Sidsel Alling og den er faktisk udkommet for et stykke tid siden, men ville vente til jeg alligevel skulle købe bøger. Men den glæder jeg mig også til at læse, da Frederikke er en af mine ynglings bloggere. Du kan læsse hendes blog her. Og du kan læse Sidsels blog her.
Den sidste men fandme ikke den mindste er den faldne engel af Kenneth Bøgh Andersen. Det er så vildt at Kenneth Bøgh Andersen begyndte at skrive videre på serien (den store djævle krig) sidste år, og det er en fucking velsignelse - ja, jeg elsker den bog serie til døde! Så kan virkelig ikke vente på at den kommer ud!!! Hr. Andersen er en af de få forfatter, der stadig kan få mig til at hoppe rundt, som et lille barn når han udgiver bøger.


Kommentarer