Første skoledag i 3.g

Heyyy!
Som titlen siger havde jeg først skoledag i dag. Så første dag som officiel 3.g'er WUP WUP. Det var faktisk en ret så uenventfull dag - vi fik en mega lang intro af rektør, hvor vi derefter blev sendt ud i klasserne for at få stress over AT5, SRP og AT eksamen. Hvis du ikke ved hvad nogle af  disse ting er, skal du bare være glad (nej seriøst, mener det. Løb væk hvis nogen nævner det).

Men gik i centret, med nogle af pigerne, da vi var færdige så det var pisse hyggeligt! Nu er jeg igang med at pakke, det sidste af mit værelse sammen, før vi flytter på lørdag.



Havde min nye Mads Nørregård trøje på, som jeg fik for 40 kr. på et loppemarked i lørdags!


Havde også de nye sneakers på, som jeg nævnte i forrige indlæg her


Looket kommer også til at være med i en youtube video, på min kanal som kommer ud på søndag! So stay tuned

Kommentarer