Embroidery project

 Hello, nice people of the internet!
I started an embroidery project and it was a lot harder than I first anticipated but that is okay because I like trying to figure out what to do to get to my end goal. this Whole idea had been in my head quite some time (to embroid on cloth) but it wasn't until I so a shirt white the word unfollow written on it to a way to high price that I thought to myself - I need to be able to make that myself. 
So I started -  drew the words on the shirt and just went with it. I soon realized that it takes much longer than I first thought + I kinda made the letters smaller and smaller så it ended with the sad fact that you couldn't read any of it. So I will start over again and I will do so until I succeed haha. 

//

Hey, dejlige mennesker på nettet!
Jeg startede på et broderi projekt og det var meget svære end jeg først havde troede, men det er okay, for jeg elsker at prøve, at se noget fra flere forskellige vinkler, for at få det til at fungere. Hele ideen til dette projekt var, at jeg surfede rundt på nettet og faldt over en trøje, med ordet unfollow broderet på brystet og den kostede self det hvide ud af øjnene. Men så fik jeg en ide, jeg laver den da bare selv?! Det har jeg nemlig gået og tænkt på længe og nu fik jeg muligheden. Som sagt var det meget svære end jeg først lige havde troet - Bogstaverne blev for små og den mørkeblå var for mørk i forhold til farven af stoffet, så jeg må gå i krig igen! 

Kommentarer