My Denim Jacket and my pins on it

Hello, sweeties!
Today I wanted to show you my so freaking beloved denim jacket - Like if I could save only one piece of clothing from a fire it would be this denim jacket! 
I got it from my aunt that brought it in America when she was a teenager.  
It has Minnie and mickey mouse on the back with Hollywood written on it + some palm trees. 

I got 4 pins on my jacket. One of Minnie mouse I got in London last sommer when I was there for the first time. Minne has the English flag as her hair bow. 
The second one is the danish flag with some writing on it that says that I'm an exchange student this sommer. 
The third one is Denmark in a red heart. 
The last one is a tv screen that dosesn't show any TV like back in the kindergarten days lol. 

//

Hey søde mennesker!
I dag vil jeg gerne vise jer min denim jacket, som jeg elsker til døden! - Hvis der var en ildebrand, hvor jeg kun kunne rede et stykke tøj, ville det være den jakke! 
Jeg fik den af min moster som fik den, da hun var i USA, da hun var teenager. 
Den har print med Minnie og Mickey mouse på forsiden og på bagsiden. Samt Hollywood skrevet på den. + nogle palmer. 

Jeg har 4 pins på jakken. En er en Minnie mouse en som jeg købte, da jeg var i London, her for et år siden. Minnien har også en sløjfe med det engelske flag på. 
Den anden pin er et dansk flag, hvor på der står nogle ting, som betyder at jeg skal være udvekslingsstudent her til sommer. 
Den trejde er Danmark i et rødt hjerte. Til sidst men ikke mindst har jeg en, som er en pauseskærm som nogle gange kom på TV'et #TB til børnehave tiden. 




Kommentarer