Collage #4 - Tracksuit

Hey alle sammen!
Nu er vi endnu en gang nået til den tid på uge, hvor jeg viser jer hvad der er inspirerer mig / hvad jeg er kinda obsessed med. Denne gang er det Tracksuits og grunden til, at jeg faldt for dem var,mest fordi jeg så Hobbie Stuart (Fyren nede i højre hjørne - Youtuber) have et på. Og jeg faldt pladask for det et par dage efter, da jeg så Marie Jedig med et på, på hendes blog (højre øverste hjørne) og så var jeg virkelig solgt! Det ser bare så casual og dejligt ud! + man kan style det op eller ned. 

// 

Hello everybody!
We have come to that time of the week where I show you what inspires me / what have been my obsession. This week I want to talk about tracksuits and the reason why  I fell in love with them is because I saw Hobbie Stuart (the guy in the bottom right corner - Youtuber) wear one. And I fell even more in love with after I saw Marie Jedig with one on, on her blog - Mariejedig.dk (The lady in the top right corner). It just looks so casual and nice! + you can both dress it up or down. 


Kommentarer